Reclamatii

 Continuand de la postarea anterioara...

Va povestesc cum m-am revoltat iar!

Pe strada noastra s-au reluat lucrarile la un bloc parasit de cel putin 4-5 ani. Astfel ca muncitorii au inceput sa scoata toata mizeria, sa curete, sa arunce materiale. Pozitionarea blocului este, asa cume in Romania, in strada. Da, fix in strada! o strada oricum foarte ingusta, fara trotuar pe niciuna dintre parti in care nu au loc doua masini sa treaca. 

Asadar era o adevarat aventura sa treci pe acolo (nu ca am fi avut alternativa), indiferent daca eram cu masina sau pe jos.

Evident, (multumesc autoritatilor!), nu aveau niciun sistem de protectie si cadeau materiale de construie de la etajele superioare, nimeni nu tinea cont. Intr-una din zile ma intorcea spre casa si cam ploua, asadar aveam umbrela deschisa. M-au vazut ca trec, dar n-a contat, au dat drumul la materiale prin acel cos, care au sarit in toate partile, inclusiv pe umbrela. Ca idioti ce sunt, mai si radeau zicand: bine ca ai avut umbrela! 

Am ajuns acasa si am scris o plangere frumos atat catre ISC cat si catre Primarie. Nu stiu daca a contat, nici n-are importanta insa cam la o saptamana au inceput sa puna plase de protectie la schele. le mai au rupte si nu foarte ok, dar macar au ceva acolo cat sa opreasca mizeriile sa ajunga in capul pietonilor sau pe masini.

Legat de trotuare, le scrisesem celor de la primarie inca de acum 2 luni legat de trotuar pentru ca exista suficient spatiu verde din care sa ia 40 cm sa faca trotuar. Nu sariti in cap ca distrugem spatiul verde, nici eu nu mi-as fi dorit asta daca exista alta posibilitate. Insa daca esti pe strada si trece o masina, nu ai alta posibilitate decat sa te urci pe o bordura ca sa nu te calce. Imaginati-va acum ca am doi copii mici! Iar ca mine sunt multi in zona.

Si revolta va continua. 

O sa-mi spuneti ca nu se face primavara cu o floare. Asa este! Dar nici nu pot sta asa pasiva in fata acestor comportamente de primate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare