Trist

 Este 1 Noiembrie

Ne-am intors din UK de 2 luni si 12 zile si pot spune ca ne-am aclimatizat.

Insa, asa cum ma asteptam, multe lucruri s-au schimbat in ultimii 4 ani. Si nu in bine!

Posibil ca multe dintre ele sa nu le fi observat inainte pentru ca da, intre timp am vazut alta lume, si reintoarcea o trec prin mai multe filtre decat inainte. Si eu m-am schimbat, evident! Si nu, nu mai pot accepta cu usurinta grosolania, nesimtirea si marlania. Nu mai pot! Am ajuns la o "venerabila" varsta la care nu mai pot sa accept, sa intorc capul si sa ma fac ca nu vad.

Ei, asta m-a izbit din plin ca un tren rapid! atitudinea oamenilor

Inca de cand am ajuns am luat contact cu lipsa de educatie, de civilizatie de care da dovada tara asta a noastra, dar mai ales Bucurestiul. Este un oras al junglei, in care fiecare il loveste pe celalalt ca sa traiasca el. Iar asta m-a socat enorm. 

Ma intrebase cineva deunazi de ce nu conduc si i-am raspuns: pentru ca nu vreau sa mor! Exagerez? Poate! Sotul meu care conduce mult mai bine ca bine abia se strecoara printre neinfranatii in a incalca regulile de circulatie si el are instincte mult mai bine dezvoltate ca mine.

Pe strada sau in parc lumea te izbeste, chiar daca are loc, nu intereseaza pe nimeni ca esti cu un copil de mana, arunca cu gunoaie si scuipa saliva. Iar eu incerc sa gasesc explicatii logice si de bun simt la intrebarea copilului: de ce nene a aruncat ambalajul pe jos desi mai in fata era un cos de gunoi? Explicati voi asta ca eu nu. Si da, copilul meu s-a dus si a ridicat ambalajul si l-a aruncat in cosul de gunoi. Pentru ca asa a fost educat, pentru ca exista tari in care lumea este civilizata, iar el, ca si mine, a vazut asta. E un visator, asa-i?

Si asta ma infurie la culme! Nu pentru ca trebuie sa ii explic copilului, ci pentru ca imi e teama ca in timp va deveni si el la fel, va urma exemplul turmei.

Si sotul imi spune acum: vezi, tu ai vrut neaparat sa ne intoarcem, acum asta e. Si da, eu am vrut sa ne intoarcem pentru familie si prieteni, pentru locurile mele dragi, de care imi era dor. And guess what? O parte dintre "prieteni" nu mai sunt prieteni, nu mai vor sa te vada pentru ca da, viata a continuat si nu o mai putem relua de unde a ramas.

Iar aici am simtit o mare dezamagire! tot a oamenilor

Singura solutie e sa stam in bula noastra, sa ne creem propriun univers in care sa avem armonie si liniste! Greu de realizat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare