Din nou la serviciu...

Stiti cum e spune, nici o minune nu tine mai mult de trei zile...asa si cu concediul meu... a fost de 2 saptamani, dar n-am facut mare lucru (nici nu m-am odihnit)...si azi m-am dus la serviciu cu un chef...de-mi era mie insai mila de mila...
N-aveti grija, a avut grija sefa sa ma trezeasca la realitate si sa-mi dea de treaba pt 3 zile, dar sa termin pana maine, evident...pentru ei daca se poate sa fi terminat ieri...(era duminica)

Nu tin sa va mai povestesc din experienta mea de "vizitator" garsoniere si colindat prin frumosul Bucuresti...care nu mai e nici el Micul Paris...am vazut niste "locuinte" de ziceai ca n-au stat oameni acolo, ci ...ceva animale, chestii, desi cu normele europene locuintele animalelor arata mai bine decat ce-am vazut eu...si ditamai capitala...LOL
Exact, sunt dezamagita, dar...NU RENUNT....
O saptamana usoara (evident si mie, la fel ;) )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului