...doua stari!

Sunt goala pe dinauntru...sunt uimita pana unde poate ajunge rautatea umana...nu, n-am sa fac apologia rautatii umane, dar pe mine m-a dat complet pana peste cap...mi-a depasit propria imaginatie(si eu care ma laudam ca am una foarte bogata!...Hmmm)

Totusi, trebuie sa merg inainte!!!
Imi doresc de vreo 2 ani sa merg in Grecia...si in fiecare vara tot intrebam in dreapta si-n stanga, poate merge cineva cu mine...de unde, toti aveau planuri...fiecare cu fiecare...eu pe dinafara, ca cica nu aveam "toarta"...lol
In sfarsit, cineva s-a gandit la mine...nu, nu va ganditi ca cineva care tine la mine, sau poate ca da...
prietena mea trebuia sa plece cu iubitul ei in Grecia, si uite ca nu mai pleaca, cica el are ceva treaba, si...YES, plec in locul lui...stiu, sunt rea, dar parca D-zeu s-a gandit la mine.
Da, cica plecam sambata dimineata cu avionul....inca o data YES, pentru ador sa merg cu avionul...n-am mai mers de dupa Revelion...imi lipsea...
Prea multa vorbarie, uite am gasit ceva poze cu locatia:









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului