M-am hotarat

Da, asa este, m-am hotarat sa-mi iau o amarata de garsoniera...ca nu se mai poate sta cu chirie...
De 10 ani ma tot cert cu diversi proprietari, fiecare cu pretentiile sale si cu cererile, uneori imposibile.
Astfel, m-am apucat sa dau telefoane si, evident...sa merg la vizionari. Si ce sa vezi?
Una, cu bucataria in hol...e drept arata bine in interior, dar (mereu exista un dar)
1. era pe o strada plina cu magazine de materiale de constructii, la capatul lumii, pe la Pacii
2. era la etajul 4, fara lift (vreau eu sa ma mentn in forma, dar nici chiar asa sa urc mereu pana la 4...)
3. strada nu era pavata, si cum plouase in seara precedenta...sa vezi balti si noroaie...
Deci, NU.

Apoi, alta, undeva pe langa Gara de Nord, fara bucatarie. Nu sunt eu mare amatoare de gatit, dar nici chiar asa, nici sa-mi fierb un ou...deci, NU.

Alta, pe la Unirii...de fapt pe la Zepter, mai mult spre Alba Iulia
In asa zisa bucatarie nu incapea decat chiuveta, care exista si poate...cu masuri speciale un amarat de aragaz...hmm...ca sa nu zic ca in baie nu era decat WC si o minuscula chiuveta...si dus? (intreaba unii), dar ce nu s0a inventat apa de ploaie? :)) de fapt era un amarat de dus de la chiuveta...gata, oricum nu.

In sfarsit, am vazut una mai de "Doamne Ajuta", undeva prin Militari...era spatioasa, dar totusi cred ca vea ea o problema, ceva, deoarece o dadea la 58.000E, desi pretul zonei este de cel putin 65-70. Deci? La asta ne mai gandim...

Mai vad una pe la Muncii, Basarabia. Ajung acolo, o vad, hm...relativ ok, dar (normal)...agentul a "uitat" sa-i spuna proprietarului ca vreau cu credit...ca doar n-am castigat la loto...si...nu ne mai gandim, ca nu ne da voie, omul nu vrea si pace...

TO BE CONTINUED...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului