Nimic nou pe frontul ...din Romania

Ma apuca ambitia si zic sa incerc si eu ca omu' sa depun dosarul pentru un post de consilier pentru afaceri europene la un minister. Imi fac copii xerox, fac rost de adeverinta de la medic (care, apropo, m-a costat 15 lei), noroc ca aveam cazierul.
Desi, eram constienta ca nu sunt sanse reale, pentru ca e o practica in institutiile de stat ca postul sa fie ocupat inainte sa apara anuntul. Teoretic am studii si diplome de cursuri pe afaceri europene, dar...
Dar eu, cu buna credinta, zic sa incerc. Evident ca aveam sanse 1/1000.
Ma infiintez la minister, trec pe la registratura, trec si pe la SPP-ist sa-mi dea cartela de vizitator si incerc sa gasesc resursele umane. Dupa o umblare prin trei camere in care era scris resurse umane pe toate, ajung la locul care trebuie.
Stau si astept, pentru ca persoana care se ocupa era "pe aici, poate la o cafea". E drept ca eu ajunsesem pe la 9.30.
Ajunge domnisoara cu pricina, ii inmanez dosarul si ii comunic ca am atat copiile, cat si originalele. Am incercat sa fiu corecta.
Verifica vreo cateva diplome, dupa care imi spune ca nu am studii de inginer, si ca urmare nu poate sa-mi primeasca dosarul.
Eu spun ca era pe site-ul cu pricina, dar ca nu aparea in conditiile obligatorii, la care mi se raspunde ca "acum este obligatoriu".
Adica, pe intelesul tuturor, postul e ocupat deja, ce mai insistam degeaba!!!
Si nu ma mira! Asta e problema ca nu ne mira, ca ne-am obisnuit cu acest sistem putred.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului