Rezolvare

Cu calm si rabdare se rezolv toate! Asa e!
Decat sa ma agit pe site-uri si alte nebunii privind echipamentul de scafandru, m-am decis sa-mi sun prietenii din Italia si sa caute ei. Ce sa caute, deja stiau despre magazinele respective. Nu mai ramane decat sa ajungem acolo si sa cumparam. Ce simplu era! Si am mai aflat o veste. De la Bologna la Sardinia nu mai mergem cu avionul, ci, mai frumos, cu o nava maritima. Evident, prietena mea (italianca) nu renunta la masina si...ia si masina, ca, deh!, sa ne fie mai usor sa ne miscam pe insula. Tot confortul, n-am ce zice!
Pe mine insa ma amuza situatia mea actuala: somera si merg in vacanta in locuri super scumpe, de la patru stele in sus. Mare mi-e norocul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului