Parasim tara...pentru 10 zile

In urmatoarele doua saptamani o sa am o preocupare noua. Am primit pe mail biletele de avion si de acum incep intrebarile lungi, raspunsuri intr-o doara, cautari pe internet etc
Da, in sfarsit se pleaca inafara tarii, dupa un an de asteptare. Daca anul trecut am fost in Grecia, anul acesta se pleaca in Italia (cum altfel?), dar mai special in SARDINIA. Si eu cum ma agit mereu, deja intru in fibrilatie pentru ca vrem sa facem si altceva, adica scufundari. Initial am cautat echipamentul pe la magazinele din Bucuresti, nu suntem multumiti (de fapt eu nu ma prea pricep, domnul de langa le are). Acum am inceput pe site-urile din Bologna, fiindca acolo aterizam prima data. Domnul comanda si eu traduc in italiana. Si tot asa. Sarim dintr-o preocupare in alta.
Abia astept sa ajung! Sa nu-mi spuneti ca nu va place poza (bine, e luata de pe net, dar vin eu cu altele noi)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului