Drumurile noastre toate

Am fost la Sibiu, per total a fost frumos, mi-am revazut prietenii, am stat impreuna etc.
Insa drumul catre si de la Sibiu a fost criminal, ne-ma rupt masinile in doua, fiecare masina a facut cel putin o pana si 1 milion de nervi. De ce? GROPI, multe, multe. In zona Ramnicu Valcea -Pitesti se circula cu 5km/ora, fie ea masina mica, mare, tir sau ce-o mai circula pe acolo. Sunt adevarate cratere, unul langa altul, te feresti de o groapa si dai in alta mai mare, sau intri pe contrasens. Pe "autostrada" Bucuresti Pitesti aceeasi veselie: gropi. Ce-i drept mai rare, dar...care te surprind. Mergi si tu ca omul pe autostrada cu 120km/ora si dintr-o data dai intr-o groapa de-ti ramane masina acolo. N-am vazut in viata mea atatea masini trase pe dreapta, cate am vazut aseara pe autostrada cu pricina. Ingrozitor! Si...mai au pretentia nesimtita sa le platesti taxe, rovigneta, toate tampeniile.
Nu mai zic ca am chemai politia si ne-au spus ca vin in jumatate de ora. Dupa o ora, mai dam un telefon si ne spun ca sunt pe drum. Dupa o alta jumatate de ora sunam din nou, ca se ne spuna ca de fapt sunt 2 echipaje la 3 km mai in fata si daca dorim sa mergem la ei. Frumos, nu?
Poti sa si crapi in tara asta ca nu se uita nimeni la tine! Atata ignoranta la autoritatile romane de ti-e lehamite!

Oricum nu ma asteptam sa fie altfel, dar parca la asa nesimtire pe fata nu ma asteptam!
Inchei ironic cu cantecul lui Dan Spataru "Drumurile noastre toate".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului