O noua saptamana

Ninge...nu mai vreauuuu!
Vremea asta parca e impotriva mea. Imi place iarna, dar moderat. Anul asta totul este peste limite: gerul, de care vad ca nu mai scapam, dar si zapada, care e neagra si urata in Bucuresti.
Cand am zis ca se mai topeste (ieri) si a mai iesit soarele, astazi iar ninge.

In week-end am reusit sa ma mai odihnesc un pic. Am dat si comanda la mobila, miercuri e gata si n-am dat nici bani prea multi. Pot sa spun ca am fost multumita de produsele si serviciile lor inca de anul trecut si vad ca nu m-au dezamagit nici anul acesta.

La serviciu e multa agitatie, ca de obicei.

Abia astept saptamana asta sa vad copilasul prietenei mele. Mi-a spus la telefon ca e cuminte, e chiar lenes, doarme toata ziua si adoarme manacand. Bravo lui!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului