Am avut un week-end linistit, asa cum imi doream de mult, m-am odihnit chiar.
M-am bucurat de soare, desi pe jos erau inundatii...chiar si in papucii mei era, dar vremea a fost frumoasa, spre deosebire de azi.
Ma gandesc de mult la o afacere si acum vad ca se contureaza ceva. Sper sa aiba un final fericit si sa iasa bani.
Ieri mi-am calculat iar rata la banca si am ajuns la o concluzie pe care o stiam deja dar nu voiam s-o iau in calcul: trebuie sa pun mai multi bani decat se cere ca sa imi scurtez din timp. Greu de realizat, dar sa vad daca functioneaza.
Desi m-am odihnit in week-end, azi nu ma simt prea stralucit...se spune ca sunt sensibila la presiunea atmosferica, cine stie...
Ne gandim (eu si prietenul meu) sa mergem la inceputul lunii martie la Praga, un week-end, ceva, ca meritam si noi. Ins avreau sa gasesc o oferta, nu vreau sa dau niste bani asa (si uite asa iar nu platesc in plus la rata...hmmm).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului