Experienta bancara

Azi dimineata m-am invoit o ora de la serviciu sa ma duc pe la banci sa fiu si eu cetatean model.
Prima: BRD. Intru si ma duc la primul ghiseu si ii spun ce vreau. Ma trimite la colega, care era ocupata cu o clienta. Astept! La un momentat a doua tipa imi spune sa ma duc la colega, adica prima. I-am spus ca tocmai ea m-a trimis. Ii spun ce vreau si-mi da un formular.
Il completez si ma duc inapoi. Tipa nu era. Ma cheama prima. Imi mai da un formular, il completez rapid chiar la ghiseu si imi da ditamai dosarul: conditii generale bancare... si plec.
A doua banca: RBS. Intru si ii spun primei tipe ce doresc. Imi da un formular, evident diferit de la cealalta banca si face si copie dupa buletin. Aici atat a fost, am scapat ieftin.
Pentru comor deloc, celelalte carduri (VREO 3) am decis sa nu ma mai omor, tocmai voiam sa le inchid, deci ADIO, SI N-AM CUVINTE.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului