2 Muzee...o dezamagire

Daca tot voiam de mult sa ajung, acum era si momentul si cu persoanele potrivite, ne-am decis sa mergem pe la muzee. Cum ne-am trezit pe la 10 siceva (dupa ce am rontait popcorn si seminte la meciul cu Oltchim), ne-am dus la Muzeul Militar si la celal Aviatiei.
La Militar mi-a placut, foarte multe lucruri interesante, insa la aviatie a fost groaznic. Frig in hangarul ala, doar 4 avioane, 2 motoare si cateva poze, iar avioanele din curte, care erau mai recente cronologic, nu se puteau vedea. Era intuneric bezna (1si jumatate noaptea), trotuarul plin de gropi, balti si noroi. Dezamagitor! Noroc ca aveam pe cineva care este pilot si ne-a explicat pe intuneric diferenta dintre MIG 29 din dreapta si MIG 39 in stanga.
Am facut poze, dar telefonul meu se incapataneaza sa transfere pozele. Sper sa-i dau de cap.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului