Cirese, insolatie, nervi, dezamagire

Da, am fost la cules de cirese.
Da, am facut insolatie in copac.
Da, am stat ieri acasa urland de durere de cap.
Da, am revenit la birou cu o stare de parca sunt drogata. (de la atatea pastile).
Da, sunt nervoasa ca toata lumea s-a luat de mine, de parca as fi vrut sa fiu bolnava.
Cateodata am impresia ca tot ceea ce fac nu acopera o banala zi in care am stat acasa.
Nu conteaza orele peste program, nu conteaza implicarea trup si suflet, cand esti bolnav, nu mai esti bun, te arunca la gunoi.

Comentarii

ioanabis a spus…
Baby... welcome to the real world :)
Sper ca-ti mai aduci aminte ce ti-am zis prin martie si ca ti-au trecut insolatia si nervii.
In rest esti bine?

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului