administratia financiara...va spune ceva?

Mie da! Si inca cum...
Ajung la administratia financiara pentru a rezilia un contract. Ma inarmez cu rabdare, ma gandeam ca va fi nasol.
Ajung inauntru, platesc restul de impozit pe venit (cu tot cu penalizari in valoare de un milion si un pic) apoi ma asez la coada la Informatii sa vad care sunt pasii. Nu mai zic ca se mai aseaza unii si altii in fata mea, nu mai conteaza, zic. Doamna era destul de calma pentru ora 8:30 dimineata si-mi expune unde tb sa merg si ce sa fac. Buun, zic eu! Ma duc in alta cladire, la xerox, sa iau formularul 220. Pe celelalte documente le aveam, sunasem saptamana trecuta. Stau la coada la xerox. Pt 2 foi=1 leu. Au! Ma intorc in prima cladire si ma asez la o alta coada la Camera 4, dar cand imi vine randul si intru fericita: nu aici, la camera 2, ce domnsoara n-ati vazut ca scrie acolo? La care eu intrigata: pai daca asa mi s-a spus de la informatii. Ma duc la Camera 2, evident la o alta coada. Cand dau sa intru vine o doamna care imi spune ca ea a mai fost si daca nu completezi formularul ca dupa model te trimite afara. Stau si caut nauca pe hol acel model de formular. Ma intorc, tot coada.
Intr-un final am intrat si eu, domnul n-a fost prea dragut, dar nu avea ce sa faca: aveam in regula toate documentele. Dar...stati, povestea nu se termina aici. Trebuie sa vin pe 9 noiembrie sa ridic decizia si apoi prin decembrie sa platesc restul de bani pe impozit, adica pentru trimestru IV, dar diferenta pana azi, cand am reusit sa reziliez contractul.
Of, Doamne!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului