Sa nu ne mai mire...

Da, traiam in tara lui Papura Voda, vorba ceea.
Aseara aflu o informatie nou: cica se va da o ordonanta care va anula alta ordonanta, cea cu bancile, stiti...
Da o sa se dea ordonanta, prin care bancile vor chema clientii sa vina sa semneze acte aditionale prin care anuleaza celelalte acte aditionale...ca la prosti. Si asta pentru ca FMI le-a spus astora de la guvern ca o lege nu se aplica retroactiv (ceea ce e normal, insa ei se pare ca nu stiau).
Deci, bine ca n-am semnat nimic, doar am citit, m-am documentat si...atat.

Si daca tot e vorba de banci...acum 2 luni am solicitat bancii la care am credite (2) sa faca o reesalonare. Nu mai pot sa platesc 2500 de lei/luna, in conditiile in care salariul meu e cu mult mai mic. Buun! Dupa ce ma plimba pe la ei cu 7 000 de hartii, dupa vreo luna imi spune ca trebuie sa mai aduc o hartie, ca fara asta nu-mi analizeaza dosarul. Si uite ca a mai trecut o luna de la ultima faza, s-au facut 2 in total. Sun zilele trecute sa stiu cum stau. Prost. Madama de la celalt capat al firului nu prea a stiu ce sa-mi spuna, doar si-a dat cu parere ca pana pe 16 (data limita de plata a ratei) o sa mi se dea un raspuns. Cu siguranta, zic eu, ca de luni incoace.
Oricum, ii anunt oficial ca nu mai am de unde sa fac rost de bani, de unde sa ma imprumut, nici meditatii nu ma tine sa mai dau. Sunt prea obosita, atat fizic cat si psihic. O sa platesc cat o sa am. Poate asa o sa vada ca intr-adevar nu mai pot.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului