Balul Toamnei...yeah!

Am uitat sa povestesc despre ...marea petrecere de la Cercul Militar.
Deci, s-o luam cu inceputul.
la ora 18:00 termin programul la serviciu. Ma schimb in baie, cu chiu cu vai, ma aranjez la foc automat. La si jumatate chemam taxiuri peste taxiuri si nimic. La fara un sfer:gata, am gasit unul. Cobor in strada. Ia taxiul de nicaieri. Dupa 10 minute de tremurat (chiar daca aveam haina mai lunga, muream de frig) sun la ei si-mi spun ca e pe acolo.
Vad masina cum dadea inapoi, se dusese la alta scara. Ma urc, era o tipa, care se simtea prot ca i-au spus gresit adresa si m-a purtat ca vantul si ca gandul. Mi se facuse rau de la cum a condus. La 19:15 eram la Cercul Militar. Intru si ce sa vezi, sala mai mult goala, desi se scria pe invitatie ca strict la ora 18:00 incepe. Eu l-am trimis inainte pe prietenul meu, ca, deh! suntem la armata.
Da de unde! Si ce sa vezi, o groaza de gagici, nu cred sa vi ajut mai mult de 18-20 de ani. Bossi mari isi trimisera plozii la inaintare. Barbati? Ii numarai pe degete.
Dupa o zi de serviciu eram lihnita si ma gandeam ca dau si astia macar vreo aluna, ceva. Am gasit intr-o alta sala niste rulade, la 3,5 lei fiecare si un amart de suf grepfruit la 8 lei. Va dati seama ca am cumparat, la ce foame aveam. Dar, combinatia de foarte dulce cu acru-amarui a fost mortala.
Da, pe la 9 ne-am luat talpasita si am mers la un amic sa mancam ceva.
Ah, nu mai spun ca sonorizarea a fost atat de proasta incat mi-ai tiuit urechile si a doua zi.
Ce-a fost frumos? Sala, in stil bizantin.

Sa nu aud pe cineva ca-mi spune ca sunt fitoasa, nu sunt, dar asta a fost sub orice asteptari ale celui mai pesimist om.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului