Povesti cu taximetristi (1)

Ma tot chinui de ceva vreme sa mai scriu cate ceva. Mi-e greu pentru ca in ultima vreme lucrez mult si pana tarziu. Si cum utilizez destul de mult taxi-ul o sa va povestesc asa, mici chestii.
Acum cateva zile iau taxiul spre casa, undeva pe la miezul noptii. Un domn, cam la vreo 35-40 de ani destul de jovial asa era soferul. Imi cer scuze, in speranta ca n-am intarziat si-mi spune ca a ajuns mai devreme. Razand in hohot ma intreaba daca mai exista persoane de sex feminin care sa nu intarzie. Si uite asa incepe sa-mi povesteasca omul ca a avut mai multe relatii la viata lui, ca nu e casatorit, dar ca ultima cu care a fost vreo 7 ani era cumplita. Ca atunci cand trebuia sa plece undeva se imbraca si se dezbraca de cel putin 3-4 ori, ca niciodata nu-i placea etc. si el, barbatul rabdator ii spunea la sfarsit, dupa ce s-a decis femeia, ca de fapt nu-i stau deloc bine hainele pe care le-a ales sau chiar nu se potrivesc unele cu altele. Si iar se apuca femeia sa le schimbe...asta pana si-a dat seama ca de fapt el facea glume cu ea.
Imi mai spunea ca dupa parerea lui, 98% dintre femei sunt asa, ca intarzie tot timpul. I-am spus ca e un pic spre extrema, ca realitatea nu cred ca e asa. Mi-a spus ca a lasat cei 2% asa, ca sa nu para misogin. M-a mirat tare mult.
In general, taximetristii imi spuneau ca de obicei stau si asculta povestile clientilor. Acesta devenise povestitor in seara cu pricina.
Cand mai apuc sa mai scriu, o sa mai povestesc despre ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare