Povesti cu taximetristi (2)

Locuiesc pe Mizil, zona Ozana. De obicei cand spun destinatia catre taximetrist enumar cele doua nume, ca si repere. In seara asta, evident spun locatia, la care taximetristul exclama foarte satisfacut:aaaa, acolo. Initial nu mi-am dat seama daca e spus ironic sau era un sentiment de recunoastere. De fapt, a inceput sa-mi povesteasca cum a terminat liceul de chimie (langa strada Mizil), cum a fost el sportiv si nici nu si-a dat seama cand au trecut anii de liceu, cum facea foarte mult sport si liceul era printre cle mai bune in anii '80. Si a continuat sa-mi laude liceul de chimie, vecinul meu, de altfel. Interesant!
De fiecare data imi spun ca lumea e mica. Probabil ca stiti acel studiu facut de americani, prin care s-a demonstrat ca un om e departe de orice om de pe planeta prin 7 conexiuni (7 persoane). Si chiar cred ca asa este!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare