stare incontrolabila

Ma gasesc intr-o stare de letargie continua, nu mi-e foame, dar mananc fiind ca trebuie, nu mi-e somn si pierd vremea la televizor, dra nici asta nu ma multumeste, nu stiu ce vreau:un film, muzica, un documentar sau poate canalul de stiri?
Sunt obosita, sunt obosita psihic, nu-mi doresc nimic si totusi imi doresc sa scap de starea asta. Astept cu nerabdare ceva, dar nu stiu ce, astept poate sa se schimbe ceva, astept poate un argument de care sa ma agat ca sa fac ceva.
Imi iau cartea sa citesc, nu pot sa ma concentrez, cand dau pagina imi dau seama ca de fapt n-am citit nimic. Ma gandesc la multe si la nimic, imi fug gandurile in toate partile si parca ma chinui sa le adun la un loc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare