Mesaj nedorit

Zilele trecute primesc pe telefon urmatorul mesaj (redau cu exactitate, desi ma chinui un pic):
buna.cf.mai.gagiko.da.mi.sh.mie.o.gurita.pwp
Incerc sa descifrez mesajul, mai ales ca eu sunt de pe timpurile alea vechi in care scrii normal, fara prescurtari, fara sh...Si ma gandesc la cine ar putea sa faca o gluma, e drept cam proasta. Dat fiind ca in ultimele zile am tot schimbat telefoanele si nu mai gasesc niciun nume+numar la un loc, incept sa caut sa-l identific.
Nu gasesc persoana, drept urmare ma apuc si sun:
- Buna
- Buna
- Cu cine vorbesc?
- Eu sunt Sorin (si a spus-o de parca ar fi trebuit sa-l stiu).
- De unde ai numarul meu? Ma cunosti de undeva?
- Am trimis la nimereala acelasi mesaj la pest 100 de numere de telefon...
si s-a apuca sa-mi povesteasca de la istorii lumii, drept urmare am inchis telefonul.
Apoi m-a apucat rasul si m-am gandit "Multi nebuni pe lumea asta".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului