Pentru ce?

Ma suna tatal meu aseara si azi sa-mi spuna sa nu merg sau sa trec cumva pe la manifestatii. Initial am luat in deradere, apoi m-am ofuscat, parca prea insista. In cele din urma am inceput sa ma gandesc la chestia asta: venea de la o persoana care a trait Revolutia din '89, venea de la un parinte care a vazut si a auzit multe si care se teme pentru copilul sau.
Nu sunt o patrioata, nu am fost niciodata. Am lucrat la guvern, dar asta nu inseamna ca nu i-am condamnat atunci cand am considerat necesar, insa niciodata nu m-am gandit sa merg la manifestatii. Nu-mi place tara in care traiesc, din cauza sistemului, dar sunt si constienta ca nu poti sa-l schimbi decat printr-o miscare. Insa noi nu avem cultura manifestarilor, noi nu stim sa ne cerem drepturile, noi nu stim sa schimbam. Si atunci la ce bun?
Nu zic ca cei care merg si protesteaza fac rau. Nu. Foarte bine ca au curajul sa o faca, insa foarte multi dintre ei nu stiu pentru ce s-au adunat. Si atunci repet: la ce bun?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului