Grecia - dulce amintire

A venit azi un prieten si mi-a adus un magnet din Atena. Asta mi-a trezit amintiri placute de cand am fost eu acolo.
Era acum 4 ani, prin iunie. Lucram foarte mult (nu mi-e rusine nici acum), iar printre picaturi mai apucam sa vorbesc cu prieteni. Am un prieten grec si imi tot povestea de tara lui, stiti cum sunt grecii nationalisti si laudarosi cu tara lor...iar eu nu contesta asta.
Revin, era prin iunie si la un moment dat vorbind la telefon ma invita sa vad Atena. In acel moment mi-a trecut o strafulgerare: ce-ar fi daca as pleca un week-end prelungit? si asta a fost. Am acceptat invitatia, am cautat bilete de avion si in doua saptamani aterizam pe aeroportul din Atena.
Era foarte cald, 40 de grade si am vizitat Acropole...superb, mi-a placut la nebunie, am facut multe poze, numai ca...mi s-a stricat aparatul foto si nu am ramas cu nicio poza...asta e. Prietenul meu (caruia ii place istoria foarte mult) mi-a povestit foarte multe legende, multe istorioare...parca fiecare piatra avea povestea sa. Multi spun ca e o gramada de pietre si cam atat, eu am perceput altfel, parca m-as fi intors inapoi in timp, in perioada lui Aristotel si el ar fi fost acolo.
Mi-a placut foarte mult, oamenii foarte primitori, restaurantele dragute, mancarea un pic cam grea pentru gustul meu, insa mi-a placut sa incerc de toate. Sa nu ma intrebati cum le cheama ca nu am tinut minte, insa bune, foarte gustoase.
Am mai vizitat o localitatea Xylokastro, un satuc foarte dragut si primitor, cu plaje lungi, insa nisip cam putin.
Am discutat istorie, filozofie, geografie si evident tema centrala la o intalnire cu straini: comunismul.
Imi amintesc cu placere de acesl week-end prelungit (4 zile) si mi-e dor sa ma reintorc.
Sper ca vacanta viitoare sa fie pe o insula din Grecia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare