CEC-ul a ramas tot CEC...fara Bank

Revin cu povestirile mele despre relatia cu institutiile sau bancile.
Vineri, ora 16.30 ma invarteam pe la mine prin cartie in cautarea unei poste, unde sa depun banii pentru plata ratei (ultima zi)...pentru ca o saptamana am cautat prin drumurile mele un sediu RBS si toate era inchise.
In fine, tot mergand pe strada, mi-am adus aminte ca m-au sunat astia la un moment dat sa-mi spuna ca se plateste si la CEC si am unul in cartier. Traversez repede strada si ma gandeam ca nu dureaza mult, 10min si am timp sa-mi continui planurile stabilite deja. Intru in banca si ma indrept spre casierie, bucurandu-ma in sinea mea ca nu era nimeni la coada.
Inmanez cardul si buletinul, specific ce anume platesc si evident suma - 1250.
Inmanez banii (1300lei) si vad ca ma intreaba cu o mutra acra: pai nu ati spus 1350? Nu, nu am spus, am spus 1250.
- aaa, pai asa mi-ati spus, eu fac ochii mari la ea. Nu, doamna, am spus 1250.
- Pai, acum trebuie sa anulez chitanta...In gandul meu - pai daca esti surda, cu ce sunt eu de vina.
Nu va spun ca aceasta anulare a durat putin peste 30 de minute, timp in care ma uitam cum procedeaza cele doua casiere: una chioara si alta surda....ambele in varsta. Ma gandeam cum doamne, iarta-ma, sunat angajate. Cea de langa casiera la care am fost s-a chiorat vreo 10 minute la o factura de utilitati, ba prin ochelari, ba pe sub ochelari, timp in care doamna din fata ghiseului isi pierduse rabdarea.
Oare CEC Bank nu a auzit de angajati tineri, si care sa se miste mai repede....?!?

Nu va mai spus de consultantii pe credite sau depozite, tot asa doamne in varsta care se miscau cu viteza melcului. N-am nimic cu persoanele in varsta, doamne fereste, dar chiar toti angajatii dintr-o sucursala de banca sa fie peste 50 de ani?
E bine de stiut, data viitoare ma duc inarmata cu multa rabdare si eventual pe la pranz asa, sa am timp pana seara sa-mi platesc rata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare