Sighisoara

In week-end am dat o fuga la Sighisoara. Mereu imi dorisem sa ajung acolo, in special in perioada in care festivalul medieval strangea cele mai multe stiri.
Imi tot spuneam ca trebuie sa ajung acolo, multi care au fost imi tot povesteau cat e de frumos.
Ei, deci am ajuns. Sambata mai mult de 5-6 ore ne-am plimbat prin centru, am vazut cateva obiective despre care se povesteste atata. Nu vreau sa par critica sau in alt fel, insa nu pot sa spun ca m-a impresionat atat. Adica, da, sunt multe cladiri istorice, este oras monument protejat de UNESCO, cetate medievala locuita, plina de cultura si istorie. E foarte frumos, este de apreciat faptul ca l-au pastrat in stare buna de conservare. Insa, nu pot sa spun ca m-a impresionat foarte tare.
E doar o parere!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului