Via Larnaca - de maine

A venit si vremea mea...cum se spune!
In sfarsit, a venit si perioada pentru concediul mea pe anul acesta. Maine pe vremea asta va salut din aeroport...via Larnaca.
Da, anul acesta mergem in Cipru. Daca anul trecut am ales Grecia (Limnos), acum doi ani Spania (Barcelona), am zis ca anul acesta sa mergem in alt loc. Si l-am ales chiar de anul trecut, la o luna dupa ce ne-am intors din vacanta anterioara, am zis sa fie, sa fim siguri. Totul planificat.
Am citit pe net cate ceva despre Cipru, despre Larnaca, Nicosia si alte localitati mai interesante. Abia astept sa le vizitez, sa ma pierd printre stradute inguste, sa miros aer de Mediterana, sa simt nisipul fin al plajelor de acolo, dar si apa cristalina, clara, curata.
Abia astept sa lenevesc pe sezlong cu o carte buna (mi-am facut stocul din timp), sa ma odihnesc, sa profit de timpul petrecut acolo, alaturi de oameni dragi.
Vreau de asemenea, sa colind pe apa si pe uscat, sa fac poze, sa ma simt bine.
Abia astept sa fiu acolo!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului