3 saptamani de stat acasa

Am facut deja 3 saptamani de cand sunt acasa...nu tu serviciu, nu trezit la 6 am, nu alergat, stres, nervi, agitatie...ritmul cu care eram obisnuita.
Si nu te plictisesti?, sunt intrebata deseori. Sincer? Nu, n-am apucat.
In primul rand, mi-am facut un mini- program: plimbat/citit dimineata in parc, studiat engleza ( mi-am dat seama ca sunt cam varza- nu ca as fi fost vreodata buna la engleza, dar, totusi...), mi-am facut ordine prin sertare, biblioteca, dulapuri...chestii pe care le amanam de atata vreme.
La astea s-a adaugat "plimbatul" pe la doctor, analize, spital, iar analize. Si nu mai pomenesc de faptul ca nu mai sunt ca o caprioara, sa le fac repede, multe, in acelasi timp - acum trebuie sa ma odihnesc dupa orice tip de activitate.
Si nu, nu m-am plictisit. Am citit...activitate pe care o ador, am ascultat muzica, m-am relaxat.
Si mai e un lucru de care trebuie tinut cont:  nu e o perioada prea lunga, este, daca vreti, linistea de dinaintea furtunii...:)
 In perioada imediat urmatoare o sa ma mobilizez sa pregatesc venirea " lui", sa-mi verific listele cu ce mai e necesar, sa pregatesc bagajul, sa asez lucrurile si da, sa ma pregatesc pe mine insami.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului