Cizme de cauciuc...bleah!!!

Nu sufar cizmele de cauciuc! Pot sa fie ele cu flori, desene, roz sau verzi, nu-mi plac.
Si asta mi se trage din copilarie!
Cand eram mica, acasa la parintii mei nu era astfalt, asa ca in zilele ploioase se facea un noroi de neinchipuit.
Iar mama, evident, ma trimitea la scoala cu cizmele. Erau negre si urate ( nu aparuse moda cu cele colorate), mi se pareau grele si parca ma impiedicam mereu.
Mereu bombaneam si ma revoltam pe vreme si pe noroi.
Am venit in UK si am rezistat un an, dar nu se mai poate. Aici trebuie sa ai cizmele pentru zilele alea nesuferite cu ploaie, invartita de vant si rasplatita cu frig.
Asa ca mi-am calcat pe inima si mi-am cumparat cizme. Sunt tot negre si urate (chiar daca au flori colorate pe ele) si tot mi se par grele si incomode.
Eh...sa speram ca nu voi avea nevoie de ele prea mult!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului