Prima vacanta in 4, in Romania

Am venit in tara sa petrecem sarbatorile cu familia, sa ne vedem cu prietenii, dar si sa botezam copchilul no.2.
Imediat ce-am aterizat, m-am trezit la realitate: drum de 45 de minute de la aeroport, petrecut in 2ore, in conditiile in care am luat-o pe stradute, scurtaturi si alte cele (si cu doi copchii obositi).
Respiram, respiram...
Toata perioada cat am stat in Bucuresti ne-am transportat cu Uber-ul si cat mai dimineata posibil, sa nu prindem balamuc. A fost o decizie ok: fara stresul de dimineata - dezapezeste masina, incalzeste masina pentru copchii, stresul locului de parcare, bani cheltuiti pe motorina. Iar cursele, desi unele au fost chiar lungi, ca si bani a fost ok: 50 -90lei/zi.

La botez, in schimb au fost lucruri bune si lucruri, hai sa le spunem ciudate.
Am ales biserica de lemn din parcul IOR, pentru stim zona, dar si pentru ca exista langa aceasta un restaurant, astfel incat sa fie practic si usor pentru toata lumea. La biserica...hm...vorba nasului, a fost cel mai scurt botez la care am participat. Va spun sincer ca nici n-am apucat sa fac vreo poza cand l-a bagat in cristelnita...nada!
Ziceai ca il alearga ceva/cineva pe preot. Ca sa nu mai zic ca taxa de botez este de 600 lei, fara....da, fara darul preotului.
Respiram, respiram....
La restaurant - Il Giardino, a fost destul de bine, oamenii politicosi si care si-au facut treaba. Asa cum spuneam intr-o postare pe Facebook, chiar m-au ajutat si mi-au dat idei bune, chiar daca multe detalii au fost stabilite prin telefon. Dat fiind ca am fost conditionati de preot (da, de acelasi de mai sus), nu s-a servit decat aperitiv si peste, fara meniul de carne. Deh...eram in post.
La capitolul tort, am ales un duo mousse cu fructe de padure, pentru care am primit felicitari. Tortul a fost comandat de la Cofetaria Irina. La fel, comanda prin telefon, detalii stabilite prin email, plata avans prin transfer bancar. Simplu si operativ.
Da, inca ne miram de acest lucru, desi ar trebui sa constituie o normalitate.
Misiune indeplinita la acest capitol, botez realizat.

Sarbatorile au fost petrecute la tara, la parinti, unde copchilul mare s-a bucurat de zapada, s-a dat cu sania mea - da, mostenire de 30 ani (si pentru prima data), a vazut cum se taie porcul (fara momentul hidos), s-a bucurat de bunici, matusi etc.
Insa toata distractia a fost obositoare pentru toti, mai ales pentru ei: atata plimbat cu masina, mutati din casa in casa (mii de multumiri prietenului nostru drag O., care ne-a dat toata casa lui, sa ne desfasuram!!).
Vom vedea cum va fi data viitoare, insa un lucru e cert: fara casa si fara masina e jale!
N-am neaparat o concluzie la acest articol. A fost si grea, si frumoasa aceasta prima experienta cu doi copchii, nimic nu s-a schimbat in acest ultim an si jumatate (nu ca as fi avut asteptari).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului