Priority la Wizz Air - bani in plus pentru nimic

V-am povestit cate ceva din vacanta, insa nu v-am spus despre calatoria insasi, partea cu avionul.
De la inceput trebuie sa mentionez faptul ca biletele ne-au fost achizitionate de catre cei din Mapn Ro. Asadar, va dati seama ca a fost o intreaga discutie pe seama traseului, dar si a faptului ca noi voiam musai sa fie zbor direct - nu de alta, dar cu doi copii mici, 3 bagaje de cala si alte 3 de mana, plus carut si scoica...eh, nu reuseam sa ajungem intregi la destinatie. Asadar, a fost Luton (Londra) - Bucuresti.
Insa, la dus a fost decent, la intors am aterizat la ora 23:00, pentru ca apoi sa mai facem aproape 3ore cu masina.
Noi sa fim sanatosi...
Dar nu despre asta voiam neaparat sa vorbesc, ci despre compania Wizz Air. Da, da, stiu, e low cost si nu ar trebui sa am prea multe pretentii. Dar te gandesti ca dai si niste bani si...
Cei din tara ne-au achizitionat biletele cu priority la imbarcare (dragut din partea lor!). Hm...bani in plus.
Dupa multe multe petrecute la toate cozile, ajungem la imbarcare si da, intram in fata ca aveam priority.
Daaar, ce sa vezi? Dincolo de domnisoara (de altfel, foarte draguta) ce verifica biletele la poarta erau niste scari. Multe scari, cam 3etaje de scari. Nuuu, nu era lift si nici loc sa cobori pentru ca la parter inca nu era deschisa usa sa se urce lumea in autobuz. Si toata lumea se inghesuia pe scari.
Nou? Pai ce era sa facem? Am asteptat cuminti pana a coborat toata lumea ca sa putem si noi: eu cu scoica cu cel mic in brate si cu cel mare de mana (caruia nu-i place sa fie grabit si coboara ca melcul), iar sotul cu 2 bagaje de mana si caruciorul de copil.
Exaaaact! Bataie de joc! Atat din partea companiei, cat si a aeroportului! Unde? In Luton.
Si atunci ma intreb: de ce sa mai platesti ca fraierul bani in plus pentru priority, cand ai parte de acest tratament?

La intoarcere, din Bucuresti, ne-am invatat lectia si am stat cuminti la urma. In tot acest timp, erau chemati cei cu prioritate, dar ce sa vezi?, treceai de agent si ramaneai blocat pe culoar. E drept ca din Bucuresti am avut burduf direct spre avion, dar tot s-a asteptat pana au deschis usile la avion.
Nu stiu daca asa e la toate zborurile cu Wizz sau sunt si la alte companii de transport astfel de probleme, dar eu cred ca acest serviciu nu-si merita banii. Ideea e foarte buna, aplicabilitatea lasa de dorit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare