Pampers - o campanie interesanta

Da, stiu, va ganditi la faptul ca vreau sa fac reclama. Nu stiu!
Eu folosesc inca de la primul copchil scutecele de la Pampers si am fost foarte multumita de ele. Asadar nu m-am gandit sa le schimb.
Si la cel de-al doilea copchil am inceput sa folosesc tot Pampers.

In una din zile, cand incercam sa-l adorm pe pitic si tadfoiam internetul am dat peste o campanie a celor de la Pampers care se numeste "Thankyoumidwife". Foarte interesanta si in acelasi timp educativa.
Astfel ca, din pagina in pagina am ajuns la o alta campanie a lor: "#PampersSquad". Aceasta presupune sa primesti un kit Pampers ce contine un pachet mediu de scutece pentru copilul tau(spui marimea), 5 pachete a cate 4scutece fiecare cu nr.1 si 6 cupoane cu reducere a 2lire fiecare.
Singura activitate, in schimbul lor este sa le incerci si sa-ti spui parerea, sa le distribui si evident sa colectezi opiniile acestora.
Stiti si voi, gen Like, Share si Tag4 prieteni. E pe acelasi principiu.
Numai ca aici ai si produsul fizic pe care il poti incerca, iti spui parerea (care nu trebuie sa fie neaparat pozitiva) si dai share (ceea ce faceam oricum).
Mi s-a parut interesanta asa ca in urmatoarele zile o sa-mi umplu wall-ul de pe Facebook si Instagram cu poze, aferente campaniei.
The end! 😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului