Boala si accidentul sunt cele mai rele

Am stat mult sa ma gandesc daca sa scriu acest post. Nu spun nimic nou in el, decat ceea ce stiti deja, doar ca e putin mai trist.
Trist si foarte adevarat!
Stateam si ma gandeam si-mi tot bazaie in creier urmatoarea expresie: nimic nu poate fi mai rau decat boala sau un accident(vorbesc de alea urate).
Da, asa e!
In ultima vreme m-am plans cui m-a ascultat ca, vai, nu sunt bine, stau toata ziua in casa, vreau la serviciu, vreau sa ma imbrac frumos( de parca ma opreste cineva!), sa fac ceva constructiv, sa simt ca sunt utila...nu mai continui, lista e foarte lunga.
Dar aseara, dupa ce am vazut filmul "Me before you" ( citisem cartea anul trecut si am tinut musai sa-l vad), mi-am dat seama: oh...dar eu ma plang degeaba. Doamne fereste de un accident ca asta...devii neom toata viata. Si atunci?
Sau de vreo boala urata, cum sunt acum in jurul nostru.
Si da, e greu. Imi amintesc si acum atat de bine cat de mult m-a daramat psihic vestea despre mama mea...peste doua saptamani se fac 3ani de cand se chinuie cu operatii, tratamente, chimio, radio, RMNuri si alte cele. Pentru noi, cei din jurul ei este greu...dar pentru ea? Cumplit!
Sau in 2016 cand m-a lovit unul pe trecerea de pietoni si am cazut inconstienta pe sinele de tramvai? Ca si doctorii erau mirati de n-am patit ceva la coloana. Intr-o secunda totul s-a daramat in jurul meu.
Si eu...tot eu continui sa ma plang de multe prostii, cand ar trebui sa ma ridic deasupra a tot si sa continui sa lupt.
Dar mai presus de tot, sa traiesc viata, sa profit de ea la maxim, sa ma bucur de orice fleac si sa fiu un om bun.
Da, ma cert singura! Realizez lucrul asta, dar nu fac nimic.
Ma intreba cineva zilele trecute ce anume faceam pentru mine inainte de copii. Raspunsul: nimic. Ah, da, munceam mult.
Munceam atat de mult ca in week.end nu eram buna de nimic. Cel mult ma vedeam cu prietenii, mai vedeam un film sau citeam o carte.
Dar de cele mai multe ori zaceam in pat cu orele, cu un pumn de pastile in stomac.
Iar eu ma plang acum, cand am doi copii superbi, un sot minunat si tot ce am nevoie (si material).
Revin...toate acestea sunt apa de ploaie, boala si un accident urat sunt cele mai grele. Dar si cu astea, daca stii sa profiti de fiecare clipa, sa te bucuri, n-ai trait degeaba. Si sa fim buni!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului