Mare iti e gradina Doamne!

Azi m-am amuzat teribil. Am fost la Administratia Financiara, unde era o coada mare si...o revolutie. Da, asa e. Intru ca un cetatean onorabil sa platesc niste impozite. Si, ce sa vezi? O camera plina in carea toata lumea se certa cu toata lumea si pe deasupra o functionara tipa Liniste!. Eu nu stiam ce sa fac: sa inaintez spre ghiseu sau sa mai astept.
Mare iti e gradina Doamne! Sa auzi certuri, injuraturi, vocabular...pentru o secunda am crezut c-am nimerit in alta parte. Dar nu, din pacate trebuia sa stau la coada, sa ascult pe toate tatele (masculin si feminin).
Dar m-am amuzat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului