Un dor de duca nebun!!!!

Nu am mai scris nimic pentru ca nu am ce...mi-e greata de ceea ce vad la televizor, vreau inapoi plecata din tara, chiar nu mai vreau sa stau aici.
Asa ca, cu prima ocazie voi pleca in tari straine, macar pentru o perioada (minim un an). Sau poate, de ce nu, forever.
Ca tot n-am nimic de pierdut, m-am saturat sa inghit aceleasi dobitocii politice, sa vad ca nu se misca nimic, sa vad gunoaie (si la propriu si la figurat).
Poate veti spune ca sunt o lasa, ca in loc sa lupt, dau bir cu fugitii...dar nu.
M-a mai apucat dorul de plecare prin 2005, dupa un an de agitatie, m-am lasat pagubasa si...am ramas in tarisoara noastra.
Dar de data asta nu mai fac greseala de a sta pe ganduri. Acum ori niciodata!

Deci, n-am despre ce sa scriu pentru ca nu merita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului