Liniste interioara

E liniste! Zilele trec greu...n-am chef sa fac ceva concret. As vrea sa citesc, dar nu reusesc. Sa ma uit la TV, dar n-am rabdare. Sa scriu, dar nu am idei.
Sunt totusi calma, linistita, desi am multe pe cap. Am impresia ca trebuie sa se intample ceva, ceva important care sa ma scoata din starea asta.
Si chiar imi doresc sa apara ceva, astept, dar pana acum nimic. Parca ma incearca un soi de melancolie amestecata cu dezamagire. Dezamagire pentru ce? Pentru tot ce am facut pana acum si n-a avut rost, pentru tot ce am muncit si a fost degeaba, pentru ca m-am pregatit indelung si rezultatul n-a fost cel asteptat.
Sunt suparata pe toti cei care nu respecta regulile, ma deranjeaza cei care nu-i respecta pe ceilalti, ma infurie nesimtirea. Ma revolt impotriva acestui gen de oameni. Degeaba!
Imi reprim revolta si merg mai departe, caci nu rezolv nimic.
Ma gandesc la lucruri frumoase, ca atunci cand eram mica si nu puteam adormi. Mama imi spunea sa ma gandesc la ceva frumos, ...o gradina cu flori, colorate si diverse, copaci infloriti primavara, campii verzi cu ape cristaline, rostogolirea prin iarba inalta, gangurit de copil, plimbarea cu barca...
Ne amagim cu tot ce pare important si uitam de detaliile care ne fac fericiti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului