Totul si nimic...

N-am mai scris nimic...nu prea stiu, unele lucruri se intampla mult prea repede, alte au o lentoare care ma exaspereaza.
In week-end am achizitionat de la Ikea un corp de mobila, pentru nenumaratele carti, care erau s-o darame pe cea existenta. Saptamana asta am montat-o si arata bine.
Se preconizeaza ca week-endul asta, mai precis sambata, mergem la o piata (cica mai ieftina) sa luam legume pentru iarna si...struguri, muli struguri. Bun, bun!
Am revenit la o noua pasiune: citit articole/conversatii de pe Linkedin din diferite domenii de interes.
M-am apucat si de marketing: am citit deja o carte in care explica cum sa faci un plan bun de marketing. Sa vedem daca o sa si pun in practica. Oricum e bine ca m-am familiarizat cu termenii.
Ramane in stand-by, din lipsa de timp, sa invat limba greaca. Invatasem alfabetul la un moment dat, dar...se pare ca se uita mai repede decat alte limbi straine. Sper ca voi avea timp.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului