week-end plin

Am avut un week-end destul de plin si azi dimineata nu ma dadeam ridicata din pat nici cu amanarea soneriei din 10 in 10 minute...
Sambata de obicei mi-o rezerv treburilor casnice: curatenie, spalat, calcat, gatit etc. Sambata asta am incercat, dar pe la pranz a trebuit sa luam niste prieteni greci de la aeroport si uite asa ne-am lungit mult dupa amiaza. Dupa ce am dus baietii la hotel au vrut sa schimbe bani. Ei voiau sa schimbe toti banii pe care ii aveau la ei, adica vreo mie si ceva de euro de fiecare. I-am opit la timp, au schimbat cate 200 si apoi le-am explicat cum sta treaba cu preturile. cand le-am spus ca o calatorie cu metroul e in jur de 40 de centi, ne-au spus razand "Atat doar?". Ei veneau de la Londra, unde o calatori cu metroul e 4 lire...mda.
Bun...cand sa ajungem acasa, hop, suna un prieten sa iesim in oras ca a fost ziua lui, ca...etc. Nu-l puteam refuza si uite asa ajungem acasa pe la 11 noaptea.
Duminica imi suflec manecile sa ma apuc de gatit: o pizza cu pui si un tort. Pizza am reusit s-o fac, insa la tort n-am apucat decat blatul, ca ne-au sunat prietenii nostri greci sa mergem cu ei prin oras. Si iar plimba-te cu ei, arata-le cladiri prin Bucuresti si altele...Bine ca am avut pantofi fara toc ca 5 ore am tot mers pe jos. Si uite asa s-a facut ora 5 dupa amiaza.
Ajungem acasa si zic sa ma apuc sa termin tortul ala...nu mai zic ca s-a inmuiat rau crema si au inceput s-o ia la vale prin farfurie feliile de blat. Dar am reusit sa-l scot la capat.
Si ma intind in pat, rupta de oboseala, cand primim un telefon de alti prieteni: am auzit ca ai facut pizza si tort, ce luam de baut?
Poftim?...adica erau in drum spre noi. S-a dus odihna mea...ca au stat pana pe la 8 si ceva...si azi dimineata terminata de somn.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului