week-end obositor...dar n-am facut nimic

Sunt foarte obosita, astazi dimineata m-am chinuit 40de min sa ma dau jos din pat. Bine ca n-am intarziat la serviciu...cam la fix a fost.
Unii spun ca e de la vrem, altii de la lipsa mea de sport.
Eu nu stiu ce sa zic, insa: conopida a iesit foarte bunaaaa...
ieri insa am participat la un eveniment important pentru una din bunele mele prietene: festivitatea de inmanare a diplomelor si depunerea juramantului ca doctor medic dentist. Da, a avut curajul sa faca 6 ani de facultate si sa infrunte sistemul sanitar.
Evenimentul s-a petrecut la Ateneul Roman. Frumos loc, as spune.
Decanul facultatii a vorbit cam mult si deslanat. A incercat sa spuna ceva, avea dreptate, insa incerca sa-si gaseasca cuvintele potrivite pentru eveniment si in acelasi timp sa transmita mesajul sau.
A fost frumos, mesaje de incurajare, parinti emotionati, absolventi nerabdatori si o cupa de sampanie la sfarsit.
Interesant!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului