Crosul Petrom

Da, am fost la Crosul Petrom, dar sa nu credeti ca am si alergat.
Nu as fi rezistat nici jumate din traseu, desi nu s-a stiut nici pana la sfarsit de cat a fost traseul: la inceput a fost de 4km, apoi Gabriela Szabo a spus pe scena ca e 3km si un pic, ca pe urma Maruta sa ne spuna ca a fost aproape 3.
In fine, important este ca au fost peste 2000 de participanti.
Prost a fost ca nu s-a facut atata publicitate, pe cat ar fi trebuit.

Spuneam ca am fost acolo, am stat prin ploaie, am asteptat ca prietenul meu sa termine de alergat. Apoi am mai stat o bucata de vreme, sa vedem tragerile la sort pentru premii.
Per total a fost interesant, insa la capitolul organizare se putea si mai bine. Nu a fost bine mediatizat, nu s-a stiut lungimea traseului, nu s-a stiut unde se termina (adica a mai fost un mic culoar de cativa metri, pe care unii l-au ratat din nestiinta). Asta e, suntem si noi mai critici asa.
Insa imi pare bine ca se organizeaza astfel de evenimente, ca mai sunt unii investitori ca se ocupa de mediu si responsabilitate sociala, desi e criza.

Saptamana viitoare va fi Maratornul Bucurestiului. Daca voi merge, tot ca spectator voi fi.
Felicitari participantilor!(de orice varsta)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului