Back to work

Da, am revenit la munca dupa o vacanta lunguta, zic eu. N-am mai fost pe la birou de pe 24 decembrie. Ieri am trecut in fuga, cat sa-mi citesc emailurile, iar azi am inceput in forta: rapoarte, analize, nebunii.
Ma simt foarte obosita - schimbare de program, imi e somn si ma chinui extrem sa ma concentrez. Azi m-am incurcat in niste calcule si pana n-am deschis geamul sa ma aerisesc, parca n-am putut sa dezleg enigma unor calcule.
Mi-am reluat vechile obiceiuri: dimineata la prima ora ceai, pe la 11-12 cafea, masa la 13, pe dupa amiaza un fruct. Ordine si disciplina!
Ceea ce nu-mi place este ca nu mai am timp sa-mi fac exercitiile, dar promit ca o sa incerc cand ajung acasa, dupa serviciu si evident in week-end.
Nimic nou pentru inceput de an: doar sa fiu sanatoasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului