E iar frig, eu iar sunt irascibila

Nu stiu din ce motive am unele zile in care nu am chef de nimic, nu vreau sa vad pe nimeni, ma deranjeaza orice, ridic tonul si ma isterizez, chiar.
Sa nu spuneti ca e perioada, ca n-are legatura.
Am observat ca e in functie de cum ma trezesc sau de cum e afara. Si cum in ultimele zile am ajuns tarziu acasa, sunt obosita, probabil se rasfrange si asupra tonusului meu.
Ah...si nici sa-mi dati sfaturi referitoare la vitamine sau alte buline, ca nu iau. Prefer sa mananc fructe si legume crude,lactate, decat sa ma umflu cu pilule.
Ma asteapta un week-end obositor, pentru ca am treburi de rezolvat.
Din cate stiu, voi avea si invitati la masa maine dupa-amiaza, asadar vreau sa pregatesc ceva. Initial, voiam sa va spun ce gatesc, dar mi-am adus aminte ca prietena mea E o sa-mi citeasca acest post si atunci nu mai are farmec. Deci, dupa!
Da, m-am gandit ca ne vom distra maine cu totii si deja mi s-a descretit fruntea. Ar trebui sa incerc experimentul pe care l-am citit intr-o carte (va spun titlul alta data): sa te gandesti la un loc anume si sa incerci sa simti ca si cum ai fi acolo, mirosul, briza, spatiul, si sa faci un gest discret. Apoi, sa repeti de multe ori acest lucru, iar la un moment dat cand vei face doar acel gest anume, corpul si mintea ta se vor transpune intr-o stare mirifica. Hmmm! Interesant!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului