Meniu si intalniri cu prietenii

Am ramas datoare cu meniul gatit sambata. E o reteta pe care am invatat-o cand am fost prima data in Italia. Rulouri de carne cu branza si usturoi fierte in suc cu rosii decojite, paste si legume cu unt. Toate se mananca in aceeasi farfurie. Ca desert am facut, dupa reteta de la mama mea, piersici umplute cu crema de nuci.
Au fost foarte bune (ma laud putin), mi-au iesit retetele asa cum le stiam. Sper ca si prietenilor mei le-a placut. E drept ca am facut foarte multa mancare, ne-a ramas si pentru ieri.
Ma bucur tare mult ca ne putem intalni in acest mod, sporovaim, glumim, jucam cate-o carte, si-un monopoly. Sper sa mentinem "traditia" ultimelor saptamani.
E tare dragut!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului