Last news...Prima Casa

Intr-un final am reusit...da, gata, am primit aprobarea de la banca pentru banii de apartament. Dupa lupte seculare, s-a ajuns la un final fericit.
Insa sa va povestesc. Vineri, pe 1 aprilie prietenul meu primeste telefon de la seful de la o agentie Raiffeisen: cu ce mai faceti, cu nu stiu ce si apoi il intreaba ce-a mai facut cu dosarul. Poftim? Cum adica? Da, cei de la banca il intrebau pe prietenul meu ce-a facut cu dosarul, pai nu ei trebuia sa-l informeze? Evident ca da. Si uite asa s-a ajuns la o cearta zdravana de vreo jumatate de ora. Buun!
Dupa vreo 20 minute dupa convorbirea incitanta si urlatoare, iar primeste telefon, de la aceeasi persoana in care ii spune, calm, ca s-a aprobat creditul si cand poate sa vina sa plateasca comisioanele. Am ramas interzisa, nu mai intelegeam nimic. Mi s-a parut baiae de joc, dar cu cine sa te mai certi.
Asadar, vineri pe la 7:00 seara am fost sa platim cele doua comisioane: unul pt banca, celalalt pentru Fondul de Garantare.
Saptamana asta semnam contractul de vanzare-cumparare si apoi contractul de credit cu banca.
Deci, gata!
Speram ca in 2-3 saptamani sa avem cheile de la apartament si apoi sa ne apucam de treaba, ca e destula.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare