Nu stiu daca e vorba despre melancolie sau dezamagire, de neliniste sau ezitare, de cuvant sau culoare, insa un lucru e cert: sunt suparata.
Sunt suparata pe mine ca m-am lasat folosita, sunt suparata pe altii ca m-au folosit. Ma incearca sentimentul de dezamagire, de faptul ca atunci cand au avut nevoie de mine am fost buna, cum nu s-a mai putut, gata nu mai sunt capabila de nimic. Ce conteaza cat te-ai implicat si cat ai muncit?
Mi s-a spus ca sunt paranoia, poate. Insa stiu sigur ca acum nu mai e nevoie de mine si sunt aruncata la gunoi, in sens figurat desigur. N-am ajuns chiar in pubela, dar nici mult nu mai am. Ma gandesc cum o fi pe la 35 sau 40 de ani, oare deja nu mai e nevoie de oamenii de aceasta varsta? Sa speram ca nu, insa la noi totul se poate. Pentru ca traim aici, in aceasta tara, unde fiecare ii da cu parul celuilalt ca sa-i fie bine.
Si totusi...eu mai sper la o reabilitare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare