After...wedding

Nu vreau sa comentez cum a fost la nunta, nu vreau sa ranesc sentimente. A fost o nunta.
Mi-am gasit si rochia potrivita, o sa postez o poza. Da, am purtat si perlele pe care le-am primit cadou de Craciun. S-au potrivit de minute, un stil Jackie O.
Problema a fost dupa...am ajuns la 6 dimineata acasa si am dormit pana pe la 4 dupa amiaza. Insa luni nu stiu cum am facut dar am inchis telefonul. Ghiciti cine m-a trezit pe la 10 si ceva? Hmmmm...seful. Mda, mai bine de atat nu se putea. Nici nu stiam pe ce lume sunt, nu stiam cum s-ai explic ca nu poti sa-mi explic nici mie. Norocul meu este ca e mai intelegator.
Si azi dimineata abia m-am trezit. Si cand ma gandesc ca peste 2 saptamani se repeta experienta...si o sa fie mai obositor, pentru ca o sa venim de la Bacau.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare