Flanco - nu stiu ce sa zic

Saptamana trecuta am fost la Flanco sa cumparam un aragaz. Aveam 3 carduri cu care puteai sa cumperi cu 20% mai putin. Buun. Mergem acolo, ne alegem modelul, insa cand sa vorbim de pret de fapt e o problema: au facut ei nu stiu ce reducere (cica reducere de TVA) si nu putem folosi cardurile sau folosim cardurile dar la pretul initial.Ce??? Exact, cica nu se poate da doua reduceri pentru acelasi pret, insa m-am uitat si la toate produsele era "reducerea de TVA".
Pana la urma am lasat balta cardurile si comandam aragazul cu pricina, specificand fff clar, si pe hartie, ca sa ajunga vineri dupa ora 19:00. (ultima comanda fiind la 20:00, deci ne incadram in grafic). Ce sa spun?, vineri la 15:30 sunt sunata ca vin cu aragazul. Imi venea sa urlu la ei, nu altceva. Si ca daca nu sunt ACUM acasa, il pot aduce doar sambata dimineata la 09:00. Fie, asta e!
Sambata la 09:30 mi-au adus aragazul. Am rasuflat usurata. L-am instalat si ne-am dat seama ca trebuie schimbate injectoarele si ca nu avem instrumentele necesare acestei actiuni. Evident ca am batut pe la usile vecinilor, care au fost draguti si ne-am ajutat.
Pe dupa-amiaza, am zis sa fac si eu o friptura la cuptor. Toate bune si frumoase, eu incantata ca totul e in regula. Dar nu! Cand am ridicat capacul (e de sticla) a pocnit o data de parca s-a spart, si nici nu statea ridicat fara sa fie sustinut.
Nervi, nervi, nervi!!!
Ce sa spun, din cauza cuptorului s-a incins si nu mai sta. Dar asa ceva nu trebuie sa se intample. Am mai luat un aragaz identic, dar de la Domo si 3 ani cat l-am folosit nu am avut nicio problema.
Azi i-am sunat pe cei de la Flanco sa vina sa faca ceva, altfel ma duc cu aragazul si il pun in brate, sa faca ce vor cu el.
Cam asta a fost aventura cu un simplu aragaz.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare