Card de la RBS

Am mai povestit despre creditele mele imense la banca, insa nu v-am povestit de cardul de la ei.
Asadar, cand am contractat creditele mi s-a spus ca pot beneficia si de un card. Le-am spus: nu, multumesc am deja vreo 3. Deci nu. La vreo 3 luni mi l-au trimis prin posta si scria ca daca vrei sa-l folosesti trebuie sa-l activezi. Evident ca nu l-am vrut, deci nici nu l-am activat, l-am arucat in dosarul cu acte de la banca. Buun!
La un an si jumatate, cam asa, am primit notificare prin posta cum ca imi inchide contul etc, etc, daca nu platesc comisioanele datorate bancii pentru utilizarea cardului. Poftim? Pai nu l-am vrut, nu l-am utilizat si acum trebuie sa platesc? In niciun caz. Le-am transmis la telefon ca nu platesc pentru ca nu l-am utilizat.
Zilele trecute ma suna de la RBS cum ca imi ofera nu stiu ce oferta la card, ca il face Visa etc. Eviden ca am explodat, imi venea sa le spun ca sunt cretini. Am ridicat un pic tonul la el, nu ca ar fi el personal vinovat, insa banca in sine da. Deci, nu vreau card de la RBS, nu ma intereseaza, nu mai insistati.

Apropo de credite, am gasit o portita si cred ca o s-o foloses si sa plec odata de la ei ca nu se mai poate. Deci, neoficial va spun pa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare