Comanda rochii online

Pe la inceputul lui aprilie (mai precis pe 5) am facut o comanda de o rochie pe www.bonprix.ro. Am zis sa incerc si eu. Rochia este asta, culoarea mov-strugure.
Undeva pe 20 aprilie am sunat si mi s-a comunicat ca pe 14 a plecat din Germania si ca va ajunge pe la sfarsitul lunii. Da, rochia a ajuns, pe data de 3 mai. Si da, e aceeasi culoare sau marime. Este exact cum trebuie.
Stiu ca sunt voci care spun ca nu sunt ok, am inteles ca au fost cazuri in care le-a venit acasa alta marime sau alta culoare decat cea solicitata. Insa eu am gasit un cupon prin care poti returna produsul, deci ai si posibilitatea asta. Da, asa este ar fi o bataie de cap.
Nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa le fac reclama. Insa se pot intampla si lucruri bune (chiar si cu intarzierea de o luna). Si mai trebuie retinut faptul ca rochia este un model care nu se fixeaza pe corp, deci e variabil.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

un nou inceput - o continuare