Remember

continuare...
Imi amintesc ca parca eram de pe alta planeta, ma simteam frustrata ca nu stia limba, nu stiam orasul, nu cunosteam nimic, insa aceasta frustrare de moment s-a transformat in exaltare, uimire. Am descoperit orasul pas cu pas, strada cu strada, parcurile, cluburile, restaurantele, cafenelele.
Imi amintesc cu placere de un club La Schimie (Maimuta, in romaneste), foarte dragus, in partea istorica a orasului, un loc micut dar sofisticat, cu spatiul de dans din sticla si lumini pe podea, cu fotolii dragute, negre. Am fost de multe ori acolo cu colegii mei Erasmus( spanioli, nemti, francezi, americani).
Orasul este situat intre munte si mare, jos: Mediterana clara si limpede, cu plaja, vapoare, iachturi, sus: muntele, cu serpentine, autostrazi, cu castele vechi (Castello di Arechi).
Orasul are foarte multe biserici: Chiesa di San Giorgio, Chiesa del Santissimo Crocifisso, Chiesa di Santa Maria de Lama, Chiesa di Sant'Agostino, Chiesa di San Domenico si multe altele, vechi din secolele 13-14.
Orasul este frumos si vad ca de anul acesta au si aeroport, ceea ce este mai mult decat in regula.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului