week-end prelungit...la Olanesti

Ma tin de 3 zile sa scriu despre asta....
In week-end am fost plecati cu niste prieteni la Olanesti, evident, eram in cercetare. Locul nu e cine stie ce, insa e liniste si pace. Nu auzi claxoane, nu urla oamenii unii la altii, nu se agita, ca intr-o statiune din Romania.
Nici conditiile nu sunt extraordinare, insa nu ma plang la banii pe care i-am dat.
Mi-a placut mult ca am reusit sa ma deconectez de toate si cele 3 zile au fost super ok.
Programul a fost lejer:
prima zi: plimbare in recunoastere, balaceala in piscina (acoperita) cu apa calda de la Hotelul Olanesti (singura curata), apoi un mic gratar langa padure.
a doua zi: leneveala pana la pranz, plimbare pe jos pe niste trasee prin padure(pana a venit ploaia), sauna si cina prelungita la un restaurant.
a treia zi: mic dejun prelungit, sauna (fara mine, am stat in parc si am citit) si apoi plecarea spre Bucuresti.
Ca si preturi:
- camera cu pat matrimonial= 100-120 lei/noapte
- ciorba = 5-7 lei
- platou rece (destul de mult) = 18 lei
- clatite = 7 lei
- salata greceasca = 10 lei.
- piept de pui la gratar cu cartofi prajiti = 10 lei.
- 20 minute sauna = 5 lei/persoana
- piscina 1 zi= 10lei/persoana.
cred ca este rezonabil pentru cineva care doreste liniste si nu vrea confort de 4*.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea de mac - simbolul sacrificiului soldatilor

Amintiri dintr-o zi de iarna

Educatia financiara si importanta ei in viata copilului